Ülkeler

Mevki

Georginio Wijnaldum

Henüz tam olarak keşfedilmemiş olabilir ama bana göre Hollanda futbolunun son dönemde yetiştirdiği en iyi futbolculardan biri.

Çok değil bir kaç sene sonra Barcelona,Real Madrid,Milan,İnter,Bayern Münich gibi  büyük takımlarda kendisini izleyebilirsiniz.

Bir kanat oyuncsu düşünün dikine seri çalımlar atan,iki ayağınıda kullanabilen,çizgiye inen,derin ve öldürücü paslar atan,harika dribbling yapan evet Georginio Wijnaldum'dan bahsediyoruz.



Aslen Gana Kökenli olan Georginio Wijnaldum Rotterdam'da doğdu.Altı yaşındayken anne ve babası boşandı ve Amsterdam'a taşındı.7 yaşında Sparta Rotterdanm alt yapısında oynamaya başladı ve 2004 yılına kadar burada top koşturdu..

Yetenekleriyle Hollanda'nın büyük takımlarının dikkatini çekmesi uzun sürmedi.Ajax,Psv ve Feyenoord klüplerinin transfer teklifleri arasından Wijnaldum tercihini Feyenoord'tan yana kullandı.

2007 yılında transferi gerçekleşen genç yetenek 2011 yılına kadar terlettiği Feyenoord formasıyla çıktığı 111 maçta 23 gol kaydetti.

Daha sonra 29 Haziran 2011'de 5.000.000 EUR bonservis bedeliyle Psv'nin yolunu tuttu.Psv ile çformasıyla çıktığı ilk sezonda 53 maçta 20 gol atan Wijnaldum kalitesini bir kez daha göstermiş oldu.

Hollanda Milli Takımı'nın tüm yaş kategorilerindee forma giyen başarılı kanat oyuncusu şuanda Psv forması giymeye devam ediyor.

Kaynak : scoutsoccer.blogspot.com


0 yorum: